Lokacija
Nalazi se u mestu Yavansu, oko 5 km od centra Kušadasija i oko 65 km od aerodroma u Izmiru.
Hotel se nalazi direktno na plaži, ima svoju privatnu peščanu plažu.
Opšti podaci
Signature Blue Resort je manji butik hotel koji izlazi direktno na svoju privatnu peščanu plažu, otvoren 2021. godine.
Nalazi se u blizini samog centra i poznatih znamenitosti. Hotel ima ukupno 111 smeštajnih jedinica.
Idealan je za one koji žele miran i opuštajući odmor uz obalu mora.
Plaža
Hotel se nalazi na svojoj manjoj peščanoj plaži, gde se suncobrani i ležaljke ne naplaćuju. Peškiri za plažu su besplatni za goste hotela.
Smeštaj
Signature Blue Resort ima u ponudu 111 smeštajnih jednica, od kojih su 90 deluxe sobe, 6 junior suit, 7 corner soba, 7 promo soba, 1 king suit i 1 soba za osobe sa invaliditetom. Sve sobe su opremljene sa balkonom ili terasom, centralnom klimom, tepihom, sefom, mini barom, Wi-Fi internetom, LCD TV-om sa satelitskim i muzičkim kanalima, direktnim telefonom, tušem, kadom, fenom, bade mantilom. Sve sobe su modernog dizajna sa drvenim nameštajem i specijalno dizajniranim zavesama koje štite od sunca.
Promo soba je površine 22m² i nema pogled na more.
Deluxe soba je površine 22m² sve sobe su sa pogledom na more.
Corner soba je površine 24m².
Junior suit je površine 30m² francuski ležaj ili twin ležajevi + 1 sofa za 2 osobe.
Kind suit je površine 35m², ima poseban dnevni boravak sa okruglim ležajem i spavaću sobu sa jacuzzi kadom i pogledom na more.
Hrana i piće
Ostali sadržaji
Lekar, servis za pranje i peglanje veša, hemijsko čišćenje, frizer, i ostalo van koncepta.
Sport i zabava
Hotel poseduje otvoreni i zatvoreni bazen, pri čemu je zatvoreni bazen grejan tokom zime, što omogućava uživanje u vodi i van letnje sezone. Za one koji vole noćni život, hotel u ponudi ima i diskoteku, gde gosti mogu uživati u muzici i plesnom programu.
Spa & wellness
U ponudi je Spa i wellnes centar koji od sadržaja ima tursko kupatilo (hamam), sauna, masaže, tretmani tela.
Plaća se: masaže, tretmani lica i tela.
Napomena
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.

