Lokacija
Nalazi se u Soma Bay, oko 45km od aerodroma u Hurgadi.
Opšti podaci
Hotel je izgrađen u orijentalnom stilu po ugledu na Mavarske tvrđave, evropski luksuz i egipatsko gostoprimstvo spojeni su u ovom kompleksu koji je i jedan je od najluksuznijih hotela u ovom delu Egipta. Zauzima površinu od oko 150.000m2 i u ponudi ima 325 luksuzno opremljenih soba. Idealan je za parove i sve one koji traže pravi luksuz i kvalitetnu uslugu.
Za decu tu su dečiji klub i bazeni.
Plaža
Hotel ima 400m dugu peščanu plažu. Na plaži je jedan manji deo sa koralnim grebenom, koji privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je kupališna zona sa plitkom vodom. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste peškire, ležaljke i suncobrane.
Smeštaj
Hotel ima ukupno 325 smeštajnih jedinica i sve imaju balkon/terasu, SAT LCD TV, ketler, mini bar, fen za kosu, klima uređaj, sef i internet.
Resort View sobe su većinom u prizemlju i površine su 39m2.
Standardna soba je površine 39-42m2.
Plaća se: telefon, room service.
Hrana i piće
Usluga u hotelu je polupansion – doručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela po hotelskim pravilima). Hotel u svojoj ponudi ima nekoliko restorana – The View Restaurant, Al Mar Restaurant & Bar i Bamboo Shoot Restaurant. Gostima su na raspolaganju i barovi – Sultan Lobby Lounge i Beachcomber Bar.
Plaća se: sva uvozna alkoholna i bezalkoholna pića kao i sve ostalo van koncepta.
Hotel ima pravo da promeni detalje usluge u zavisnosti od sezone (vreme, sadržaj…).
Ostali sadržaji
Sala za sastanke, parking, doktor na poziv, usluga pranja i peglanja veša, prodavnice.
Sport i zabava
Hotel u ponudi ima 4 bazena površine od 7.000m2 (jedan bazen se greje u toku zime), lazy river, teniske terene, skvoš teren i stoni tenis.
Plaća se: sportovi na vodi, osvetljenje za terene.
Spa & wellness
Gosti mogu bez doplate da koriste teretanu.
Plaća se: sauna, jacuzzi, masaže i svi tretmani za negu lica i tela.
Napomena
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.